BudakComel Skodeng BelogSayee♥

Saturday, April 27, 2013

Lepekk, awok jahat.

7bulan. mngkin dop lame untuk kite sygkan seseorg ork? untuk kenal seseorg. orkk guu? haha manis pahit masam perit ade blake. harihari same, harihari duk sokmo. gura bodo bersame, baloh sepak trajang aku dngn mungg, makan suap dgn mung, ngajim oram dgn mu. aku ejah lakii pom dngn muu. haha mu blebe mu maroh mu nagis :') semua aku ingat paa.

Dop rajin agii tep gining. seme em bhagia. kdg seme em laeng bila mu knal yee :') mu bruboh slowslow. mngkin ak hk saloh, ak dop v kbhagiaan hok mu nop kam. dop ckup tep slameni ak syangg ke muu. setia ke mum sapa ak jdi bodo. bodo sbb muuuu! sapa k jadii? haa mu diri tahuu. molek ak tgl, mu ajo akuu tuk wad mulha. dop ckup ksih syg akuu. dop cukup ork? sbab tuu mu wad gning kat aku. takpe lhaa. ak redho syang :) kini awok bhagia kan. hrap kebahagiaan awk untuk selamanya.

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AKU SAKIT AK DEMAM AKU TAKDOK SUAREE MATE BEKOKKK! SEBAK MU NATANG HEH! aku sakitt mu care dok :( seminggu mu tahu dok seminggu! mngkin skejap. tpi setiap mase:) MERANA DOK? doh lha mu blas ke akuuu, ak ckup merana dos. shaje nok luohh. jngam heraa. kbye


No comments:

Post a Comment